Saturday 20 August 2011

RAYA RAYA RAYA.....KAYA KAYA KAYA :) :)

lagi berapa hari je dah na raya......cepat rasenye....hmm sebut pasl raye ade dua je yang bermain dfikiran aku nehh...1st xsabar na blk kmpung dan mkan mkanan segala yang ade...hehehehe....mesti best dpat jmpa sdare2....jangan lahh jadi macam last year...lpas je balik solat raya...duduk je kat umahh...macam xde pape brlaku je kat luar dunia neh..huhuhuhu...yelahh sdare yg ade kat sini pown semua balik kmpung...kluarga aku je yang x...huhuhu......second day raya tu baru lahh blk kampung...baru lahh terasa na raya skit....raya tahun nehh xtahu la balik mane...Tapah or KL.....hope KL lahh...hehehe...sbb ape????korang na tao??hehee...haaa 2nd things plak ape yang brmain dfkran aku nehh bila time raye ialahhh DUIT RAYA lahh ape lagii.....bukan aku sorg je yg fkir mcm nehh...ntah2 org yg da tua2 tu pown same je...errrrkk...hehehehehe...sbb 2 lahh aku harap tahun neh raya kat KL...hehe..masyuk sikit...lgpown kalau raya KL best lahh skit sbb sedara belah ayah semua duduk kat sana....baru lah terasa rayanyee....sebab whole day 2 bjalan2 pergi rumah sdara...kan best tuu???hehehehe....tapi hisyam xkesah pown raya dekat mana....mana2 pown boleh...janji dapat beraya...bila difikirkan ada sesetengah orang 2 xdpat na raya....yelahh mgkin sebb dy anak tunggal yg da xde parents ke or hidup diorg susah ke...mcm2 lagi lah...hmm kesian diorg...xpelahh kita yang berkemampuan nehh jalaninye lahh dgn sempurna....bersyukur lahh :)...haish xsabar pulak rasenye na raye nehh...hehee...okay lahhh smpai sini jelahh...

No comments:

Post a Comment